Asistent

Administratívny pracovník, sekretárka – Ponuka práce

I. POPIS PRACOVNÉHO POSTU

1. Pracovná náplň:

  • Vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie
  • Príprava dokumentov k podpisu a archíva.
  • Doručenie a príjem zásielok.
  • Vybavovanie nákupu tovaru a služieb.
  • Hospodárska korešpondencia.
  • Podanie  info o firemných produktoch.
  • Iné sekretárske práce.

2.  Pracovné podmienky a pomôcky:

a) Pracovisko: Krivá 23, 040 01 Košice

b) Pracovný čas: 8 hodín od 8.00 do 16.30 hod, len  v pracovných dňoch

c) Služobný mobil, počítač ako aj služobné auto: k dispozícii

4. Platobné podmienky

a) Plat:  určite dobrý, dohodou.

b) Možnosť personálneho rastu:  áno

II. PODMIENKY NA PRIJATIE:

1. Povahové vlastnosti :

a) Pracovitosť a ambicióznosť

b) Zodpovednosť a poriadkumilovnosť

c) Samostatnosť a tvorivosť

d) Bezkonfliktnosť a lojálnosť

f) Má schopnosť správne komunikovať za účelom vytvárania a udržiavania porozumenia, profesionálne vystupovať ako asistent konateľa spoločnosti vo vecí vybavovania na úradoch a s obchodnými partnermi .

2. Odborné vlastnosti :

a) Vzdelanie : min. stredoškoškolské,  odbor: stavebné, ekonomické alebo  marketingové vítané, nie podmienkou.

b) Počítačovú gramotnosť ( word, exel, internet) a hospodárska  korešpondencia :  na pokročilej úrovni.

c) VP: skupiny B, schopnosť aktívne a bezpečne riadiť osobné motorové vozidlo

d) Prax : min. 1 rok v  administratíve, stavebníctve alebo obchode s dobrými referenciami.

III. Ďalšie informácie o obsadení pracovného postu:

Predpokladaný možný nástup: ihneď.

Tags:

V kategóriach: ,

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

icon-mail

NAPÍŠTE NÁM

 

Meno:*

Email:*
Správa:*